Verhalen

Huwelijksnacht na twee jaar ingehaald!

Antoinette en Olof hebben er twee jaar op moeten wachten, maar vorige week was het dan eindelijk zover: de huwelijksnacht. Het echtpaar, dat wordt begeleid door Frion, is twee jaar geleden getrouwd, tijdens het begin van de coronacrisis. De huwelijksnacht kon toen niet doorgaan.

Wij mochten samen met Frion en Lumen Hotel & Events een gratis overnachting met ontbijt voor hen regelen in het Lumen Hotel in Zwolle.

Antoinette: ‘Het was heel erg leuk en de mensen van Hotel Lumen waren allemaal vriendelijk en aardig tegen ons. Het was ook wel heel erg wennen want het was de eerste keer dat ik in een hotel sliep. Maar Olof en ons hondje Prada waren bij mij dus dat voelde vertrouwd. In de ochtend kregen we een heerlijk ontbijt. Het was echt leuk en we hebben het heel fijn gehad. Het is zo goed bevallen dat het wat ons betreft voor herhaling vatbaar is. We willen iedereen die geholpen heeft bedanken.’