Zet je in via Present

Sociale activiteit

Hou je niet zo van klussen maar wil je je wel graag inzetten voor anderen, dan kan dit ook via een sociaal project in een zorginstelling. Er zijn veel mensen die eenzaam zijn en jou bezoek en aandacht erg waarderen. Je kan bijvoorbeeld met ouderen gaan wandelen, samen koken of bakken met iemand en samen muziek maken. Er zijn ook nog vele andere mogelijkheden.

Aanwezig zijn

Vooral aanwezig zijn en aandacht geven aan mensen, dat is waar het om draait. Een gezellige meidenavond organiseren voor meiden uit de vrouwenopvang of samen basketballen met de jongens op donderdagavond zijn voorbeelden van een sociaal project. Present zijn en samen met de mensen een leuke dag beleven daar draait het om.

Hoe dan?!

We maken het zo eenvoudig mogelijk. Wij kijken naar je wensen, zorgen voor een goede match en bereiden de dag met je voor. Present helpt jou helpen.

Het helpt

Wat je ook doet, het helpt altijd. Wandelen, koken en samen eten of spelletjes doen? Het maakt niet uit wat je doet. Als die ander zich gezien voelt, is een dag al meer dan geslaagd. Je inzetten via Present is altijd zinvol. En ook nog eens gezellig.

Wil jij je inzetten voor een ander?

Graag vertellen we je meer over manieren waarop je kunt helpen. Meld je nu aan of laat ons contact met je opnemen als je eerst meer informatie wilt.