Aanmelden praktische hulpvraag

Met onderstaand formulier kun je een hulpvraag melden voor een Praktisch Project.
Denk hierbij aan verhuizingen, laminaat leggen, muren sauzen, tuinwerkzaamheden en andere klussen.

Belangrijk bij het aanvragen van een praktische klus voor jouw cliënt is dat hij/zij zich bevindt in een moeilijke situatie, bijvoorbeeld vanwege weinig financiën of geen netwerk waar diegene op terug kan vallen.
Wat we van jou vragen als we samenwerken kun je hier lezen. Wanneer je onderstaand formulier invult gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.
Heb je vragen over de mogelijkheden, het aanmeldformulier of twijfel je of jouw cliënt in aanmerking komt? Neem dan gerust contact met ons op, wij denken graag met je mee.

Na ontvangst van de hulpvraag bellen we jou voor verder overleg.

Er staan een aantal criteria in het formulier, laat je daardoor niet weerhouden om een melding te doen.

Vanwege onderhoudswerkzaamheden is het momenteel niet mogelijk om hulpvragen in te dienen. We hopen vanaf maandag 9 oktober weer in de lucht te zijn. Kan het zolang wachten, dan vragen we je het op 10 oktober nog een keer te proberen. Heeft het spoed, stuur dan een mail naar info@presentzwolle.nl. Excuses voor het ongemak!

Contact

Benieuwd wat vrijwilligers via Present Zwolle voor jouw cliënt kunnen betekenen?
Neem gerust contact met ons op.